Startende ondernemers

Het opstarten van een onderneming is een hele uitdaging. Een startende ondernemer moet namelijk in een kort tijdsbestek een aantal belangrijke beslissingen nemen. Zowel voor als na de registratie bij de Kamer van Koophandel zijn er in de opstartperiode van een bedrijf veel zaken die uw aandacht vragen. Er moet wellicht een ondernemingsplan komen en er moet een eigen financiële administratie opgezet worden. Verón Administratiekantoor begeleidt startende ondernemers bij de eerste stappen. Wij geven u een deskundig advies en nemen u graag werk uit handen. Naderhand verzorgen wij natuurlijk ook graag uw salarisadministratie, belastingaangifte of jaarrekening.

Wij geven u hier graag een beknopt overzicht van onze dienstverlening voor startende ondernemers:

• Het adviseren in de te maken keuze van rechtsvorm
• Het adviseren bij het aanschaffen van benodigde software
• Het ondersteunen bij het maken van een bedrijfsplan
• Het ondersteunen bij het opzetten en inrichten van de administratie
• Het begeleiden van financieringsaanvragen
• Het begeleiden bij arbeidsrechtelijke problemen, zoals het opstellen van arbeidsovereenkomsten
• Het verstrekken van informatie op het gebied van overheid en belasting
• Het verstrekken van informatie over de kleine ondernemingsregeling, de zelfstandigenaftrek en de startersaftrek
• Het geven van fiscale adviezen in de zakelijke en privésituatie
• Het aanvragen van fiscale nummers bij de Belastingdienst
• Het aanvragen van fiscale eenheid voor vennootschapsbelasting en/of omzetbelasting
• Het voorbereiden van notariële stukken (in samenwerking met notaris)